Duitse handleiding vakkundig vertalen

Bel nu: (06) 16 51 36 05 of mail direct: moc.liamg|cod.aenila#moc.liamg|cod.aenila

6.jpg

Onbetwist de handleidingen-specialist

Of u nu opereert in de machinebouw of installatiebouw, alinea.doc heeft in de 25 jaar van zijn bestaan vele vertaalprojecten met succes afgerond.

alinea.doc heeft duizenden pagina's aan technische documentatie vertaald en heeft een tevreden klantenkring na vele jaren bedrijfsmatig vertalen.

Vaak is Duitstalige uitleg in handleidingen voor mensen die de Duitse taal niet machtig zijn een lastig probleem. Een goede Nederlandse vertaling van uw Duitse handleiding ondersteunt uw product en vult het aan. De vertaling van technische termen is in handen van een ervaren vertaler die vertrouwd is met het onderwerp en zich snel technische termen eigen maakt. Dit maakt de vertalingen duidelijker leesbaar.

Kostenbesparing

De Nederlandse economie moet momenteel alle zeilen bijzetten. Steeds meer aandacht gaat uit naar besparing van de kosten. Dus ook van de vertaalkosten. Dat is alleen maar logisch, want handleidingen zijn secundair, vertalingen zijn tertiair. Het gaat om uw product. alinea.doc begrijpt dat en stelt zichzelf in dienst van uw verkoopcijfers.

Ten behoeve van kostenbesparing worden technische vertalingen door alinea.doc efficiënt gerealiseerd. Omdat handleidingen van technische aard zijn, moet een technische vertaler zich altijd verdiepen in het taalgebruik.

Uw handleiding professioneel en met spoed vertaald door alinea.doc, tegen goede prijzen en met prima kwaliteit door ervaren vakmensen met gevoel voor taal en techniek.

Fuzzy Matching

Door middel van geavanceerde algoritmen wordt de inhoud van uw Duitse handleiding vergeleken met de gesavede content in onze retrieval databases. Snelle levering en reductie van de vertaalkosten zijn het resultaat. Deze technologie heet Fuzzy Matching. Uiteraard is er niks "fuzzy" (vaag) aan de uiteindelijke Nederlandse vertaling van uw technische tekst.

Lees verder over Duitse documentatie vertaling

Sofern nicht anders angegeben, steht der Inhalt dieser Seite unter Lizenz Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License