Handleiding vertalen Duits

De maakindustrie in Midden-Brabant bestaat veelal uit traditionele familiebedrijven met een hoog innovatief vermogen die zijn toegerust voor hun taak: export naar Duitsland en verovering van de Duitse markt in het midden-en-kleinbedrijf (MKB). Vanuit Tilburg biedt technische vertaalbureau alinea.doc lokale ondernemers de helpende hand bij hun activiteiten in de Bondsrepubliek, Oostenrijk en Zwitserland.

Voor meer informatie: moc.liamg|cod.aenila#moc.liamg|cod.aenila of telefoon (06) 16 51 36 05

cs.png

Dankzij intensieve samenwerking met de Rotary Club Tilburg, Lions Club Tilburg, Plato Nederland, de Communicatie Club Bourgondië en andere baanbreed aan de weg timmerende preferred support partners van de Brabantse economie, zijn ondernemers in de Regio Tilburg voorbereid op expansie naar de Duitse markt. Juridische contracten en managamentadviezen worden vanuit alinea.doc Potsdam gerealiseerd.

1.jpg

Doordat alinea.doc in Tilburg gevestigd is, dicht bij de Trappisten-brouwerij, zijn bedrijfsbezoeken in het Hart van Brabant zeer eenvoudig: u bent altijd welkom om onder het genot van een fraai glas La Trappe de details van uw vertaalklus te bespreken bij de Paters Trappisten van OLV Koningshoeven. Bij vragen over de vertaling van geleverde machines is een bezoek in de fabriekshal en een bezichtiging van de productiefaciliteiten snel gepland. Dit alles om de kwaliteit van de geleverde technische vertaling continu te optimaliseren. Wie durft te vragen, wil leren en streeft ernaar, zichzelf voortdurend te verbeteren. Bij alinea.doc is de Klant nog Koning.

Industriële diversiteit gecombineerd met een groot innovatief vermogen

De industrie in Midden-Brabant biedt een grote verscheidenheid aan specialisaties. De voedings- en genotmiddelenindustrie alsmede de chemische industrie en machine- en elektrotechnische industrie zijn in Brabant van oudsher sterk vertegenwoordigd. alinea.doc is voor zijn taak toegerust. In Veghel bevindt zich een conglomeraat van levensmiddelen verwerkende industrieën. Fabrieken die kwalitatief hoogwaardige producten verpakken in luxe, consumptie bevorderende verpakkingen die uiteraard verpakkingsmachines nodig hebben. Verpakkingsmachines moeten goed onderhouden worden en daarom is het zaak dat de onderhouds- en verzorgingsinstructies uitmunten door duidelijkheid en relevantie.

alinea.doc werkt vanuit het Hart van Brabant met gevoel voor techniek.

Sofern nicht anders angegeben, steht der Inhalt dieser Seite unter Lizenz Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License